Assassins
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


Alliance på Ikariam.dk BETA serveren
 
ForumforsideNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Ansøgning

Go down 
ForfatterBesked
zar_kamo
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: Ansøgning   Ansøgning EmptyFre Okt 16, 2009 1:58 pm

Hej Asker eller TGO

Ville hører om der var muligheder for at blive optaget i jeres alliance.

Jeg har spillet i 1 ½ år. Det første år var på Gamma serveren hvor jeg startede min egen alliance som det gik godt for som faktisk blev nummer 7 på alliance highscoren. Men jeg ville noget nyt og startede på Beta serveren som jeg har spillet på i ca. 4 måneder.

Jeg er på hver dag i længere tid (ca 2 timer om dagen). Jeg er altså meget aktiv. Jeg har 258.906 points i totalscore og 4100 næsten 4200 i generalscore. Jeg har 6 byer hvor der ikke er korruption i en eneste af dem.

Jeg har været indenrigsminister og diplomat i TWL-wing altså begge dele på sammen tid. Jeg fik bygget wingen op så den fik 52 medlemmer (da den startede var der kun 7 medlemmer). Jeg synes ikke der var mere at gøre i wingen som jeg selv var vokset op i og bad om at blive forflyttet til TWL hvor jeg med det samme blev indenrigsminister og det er jeg stadig.

Men nu synes jeg at TWL er en lidt sløv alliance og derfor ville jeg hører om jeg kunne komme ind i jeres alliance da i lyder gode. Og i heller ikke optager hvem som helst. Jeg er meget aktiv og vil gøre en masse for at blive optaget. Forresten så er jeg 21 år.

I skal bare skrive hvis der er mere i vil vide.

Mvh
zar_kamorov
Tilbage til toppen Go down
zar_kamo
Gæst




Ansøgning Empty
IndlægEmne: fejl ansøgning   Ansøgning EmptyFre Okt 16, 2009 2:00 pm

Stor stor fejl kom ind på forkert forum:s :s :s
Tilbage til toppen Go down
 
Ansøgning
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Assassins :: Ansøgninger :: Off topic-
Gå til: